Instabox föll jag som en fura för, när det kom till Kvantum här i byn. Varorna jag skickade efter levererades på några timmar och jag behövde inte ens köa till förköpet för att hämta mitt paket. Den webbutik jag oftast handlar ifrån är Apotea. Förra gången jag beställde varor där gick plötsligt inte Instabox att välja som leveransalternativ. Jag tänkte att det kanske berodde på att en vara var restnoterad, men den här gången hände samma sak. Vid senaste besöket på Kvantum var personalen från Instabox på plats och fyllde på paket i boxarna, så jag passade på att fråga. Den tjejen hävdade att det kunde bli så ibland och att det kunde hjälpa att skapa ett konto hos Instabox. När det inte blev riktigt som jag hade tänkt, satte jag mig till slut i telefonkö, för att fråga mig vidare. Oklart om det var en semestervikarie som svarade. Hon blev hur som helst tvungen att fråga någon annan. Så påstod hon att det var i Apoteas ände jag borde börja. Kontot hos Instabox hade jag ju ingen nytta av då, men hon kunde inte hjälpa mig att ta bort det. På hemsidan stod det att man skulle maila om det, men det mailet fick jag inget svar på. Inte på det jag skickade till Apoteas kundtjänst heller, så jag får nog fortsätta trängas i kön till förköpet, när jag ska hämta mina paket. Just idag har jag löst problemet genom att skicka min älskade särbo.
Alltid roligt att hjälpa till! Kram!
SvaraRadera❤️💛💚💙💜
Radera