Veckans lite onödigt spännande upplevelse i Kvantums webbshop gällde bullen på bilden. Den kostar tre gånger mer än dom andra bullarna och kilopriset kan ni ju se själva. Jag ringde Kvantum, där flickan jag pratade med trodde att det måste röra sig om en hel påse. Hon hävdade att det inte var dom själva som höll på med webbsidan. Jag borde förstås ha frågat vem som då var ansvarig. Istället tog jag för givet att rätt support att ringa borde vara den som verkar gå mera centralt. Fast tjejen jag fick tag i där sa tvärtom att det var dom i butiken som gjorde sidan. Hon var dessutom övertygad om att 32,90 måste vara det korrekta priset för en bulle. Det kändes inte som om vi skulle komma längre, så jag tackade för mig. I helgen var vi inne i den fysiska butiken. Där hittade jag en anställd som engagerade sig ordentligt i den där kanelsnäckan. Hon kunde inte svara just då, men lovade att forska vidare i ärendet. När varorna kom i tisdags kunde för övrigt bullarna jag hade beställt vare sig levereras eller ersättas.
Ordning och metod efterlyses! Vi blev utan de stora, goda kanelbullarna. Så VI fick "se på, och äta andra bullar" istället! "Ändå nåje!", som någon sa för länge sedan.
SvaraRadera❤️❤️❤️
Radera