I vintras hade vi hemkörning av varor från Kvantum. Det var ljuvligt att slippa ge sig ut i kyla och halka med en fullastad cykel. Det enda vi inte var nöjda med var när dom ersatte särbons mellanmjölk med någon variant med lång hållbarhet. Den var inte god. Det fanns en meddelanderuta där vi skrev att vi ville ha den vanliga mjölken, även om datumet inte skulle vara så långt som deras regler sa. Det fungerade, men sist vi beställde hem varor hade dom tagit bort den rutan. Då insåg till och med jag vitsen med att man kunde bocka i att man inte godtog någon ersättningsvara, men den möjligheten hade också försvunnit. Nu pratade jag i alla fall med en anställd på Kvantum, som trodde att man kunde neka att ta ersättningsvaran vid leverans. Det skulle lösa problemet och särbon skulle åtminstone inte behöva ta sig till Kvantum för att köpa mjölk varje vecka. När jag chattade med roboten på Kvantums hemsida sa den samma sak, så nu hoppas jag verkligen att det stämmer. Fånigt bara att man inte har fått någon information om det när ändringarna trädde i kraft.
Ordning och metod efterlyses!!
SvaraRadera❤️❤️❤️
Radera