Telia har en tendens att gå mig på nerverna. För länge sedan gällde det den fasta telefonin. När den försvann var det några år då jag inte hade någonting med dom att göra. Sedan bestämdes det att vi skulle byta bredbandsleverantör från Bredbandsbolaget till Telia. Jag minns inte nu varför jag tyckte det blev för struligt att skaffa autogiro, men det kanske jag kommer ihåg ifall jag försöker igen. För tillfället får jag istället en e-faktura, som ska signeras. Allt sånt brukar komma första veckan i månaden, så man kan släppa det sedan. Nu bestämde sig plötsligt Telia för att inte skicka ut sina förrän i mitten av månaden. Allra störigast är förstås att dom har höjt priset flera gånger sedan vi bytte till dom. Nu har jag visserligen hört ryktas att vi har fått öppen fiber och att många har bytt leverantör, men information om det väntar jag fortfarande på. Så läser jag om alltför många som är missnöjda med sina leverantörer. Så länge Telia levererar både TV och bredband korrekt stannar jag nog hos dom.
Är nöjd kund hos Telia sedan tjugo år! /ÅE
SvaraRaderaGood for you!
Radera