Vid varuleveransen från Kvantum i förra veckan var det en olycklig kille som körde bilen. Kartongen med semlor hade ramlat från så hög höjd att dom var tämligen mosade. Jag äter inte semlor över huvud taget, men särbon kunde tänka sig att överse med skönhetsfelet om vi bara slapp betala för dom. Gossen skulle fixa med reklamationen, men ingenting hände dom närmaste dagarna. Jag ringde, men killen jag fick på tråden bad mig ringa igen efter helgen, när rätt person skulle vara på plats. Istället mailade jag. När jag inte fick något svar på det heller, ringde jag en förmiddag och då hade jag riktig tur. Han som svarade hade för det första en telefon som det hördes klart och tydligt i. Det är långt ifrån alla på Kvantum man kan säga det om. Han skulle framföra ärendet med reklamationen till rätt människor och ansträngde sig dessutom för att ge mig vettiga svar på andra frågor jag hade. Knappt två timmar efter vårt samtal fick jag tillbaka mina pengar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar