Jag tog med min laptop till Ronneby eftersom jag inte trodde mig om att kunna blogga från telefonen. Den löstagbara hårddisken jag har till den stationära datorn stoppade jag också ner i väskan. Det väntade jag med in i det sista tills jag var någorlunda säker på att jag inte behövde den mer innan vi gav oss iväg. Sedan skulle jag bara kolla min lista för att se att jag hade fått med mig allt. Då insåg jag att den där listan låg på hårddisken som jag just hade dragit ur. När jag pluggade in den igen för att inte glömma något fungerade plötsligt inte musen. Vid det laget började jag bli lite stressad. Jag letade fram en annan mus som jag satte batterier i och fick att fungera. Det märkliga är att när jag kom tillbaka från resan fungerade den vanliga musen som den skulle igen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar