torsdag 25 juni 2026

Blogg 25/6 2026.

 Jag tycker det är så praktiskt att det plingar i telefonen när jag får mail, men plötsligt slutade G-mailen fungera där. Möjligen hängde det ihop med att jag bytte lösenord till Google medan vi var i Ronneby. Särbon kallade för övrigt orten vi befann oss i för Nybro flera gånger eftersom vanans makt är stor. Jag fick be AI om hjälp som med nästan allting annat. Han rådde mig att ta bort programmet och lägga till det igen. Jag kom halvvägs innan det körde ihop sig. Till slut blev det i alla fall som jag hade tänkt och nu hörs telefonen förhoppningsvis av även för den mailen. Nästa strul gällde min lilla fläkt, som jag fick plocka fram när jag började fara alltför illa av värmen. Den gick inte igång och jag trodde att den var helt död. Tydligen var den bara medvetslös för plötsligt snurrade den igång fast jag hade gjort samma sak hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar