När man har fått försändelser med Postnord blir man ombedd att recensera leveransen i appen. Gissa om jag tog chansen att avreagera mig efter det senaste haveriet. Dom fick en etta i betyg av mig. Så ifrågasatte jag bristen på information och varför det skulle ta två dagar att transportera paketet två kilometer till utlämningsstället.
Från min hyresvärd kom ett intressant mail. Dom antog att det kunde ha samlats en del avfall som behövde tas omhand efter midsommarhelgen. Därför tyckte dom att det passade bra med en liten uppdatering om hur man skulle sortera sitt avfall hemma. En hel guide skickade dom med om vad som ska slängas var. Däremot nämnde dom aldrig var vi skulle göra av papper och plast, som vi inte har några kärl till i vårt sophus. Jag anar att ledningen i Malmö inte ens har koll på att det är så illa i ett av deras hus.
söndag 28 juni 2026
Blogg 28/6 2026.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar