Fast jag trodde mig ha avslutat all kontakt med Comviq, dök det upp ännu en faktura därifrån. Den var visserligen bara på några tior, men jag behövde om inte annat veta hur den skulle betalas. Tidigare har det gått automatiskt, men jag visste inte hur det såg ut nu när jag inte har något konto hos dom längre. Jag vill varken betala dubbelt eller hamna hos Kronofogden. Kundtjänsten är tyvärr det som imponerar allra minst hos mig på det företaget. Att maila känns alltid smidigast, men när jag tryckte på det alternativet kom jag bara runt i en cirkel utan att få skriva någon fråga. Chatten var stängd den dagen, så det enda alternativet som återstod var att ringa. Efter att ha gjort ett antal knappval, skrivit in både telefonnummer och personnummer och till och med identifierat mig med bank-id, fick jag till slut veta att väntetiden var mer än tjugo minuter. För att slippa lyssna på en tutande telefon så pass länge, valde jag att bli uppringd. Att dom kunde vara så nonchalanta att dom helt enkelt struntade i att ringa tillbaka, fattade jag inte ens förrän jag insåg att dom hade gått hem för dagen. Nästföljande dag lyckades jag via chatten få bekräftat både att det var den absolut sista fakturan från Comviq och att den skulle betalas manuellt.
Hoppas att "Vimla" är bättre! Kram!
SvaraRadera❤️❤️❤️
Radera