måndag 30 september 2024

Blogg 30/9 2024.

 När jag inte lyckades få bilder framkallade i formatet 11x15 längre letade jag runt som en galning på nätet, tills det till slut lyckades. Jag var extremt noga med att spara adressen till nästa gång, men när jag kom dit igen gjorde dom också plötsligt bara 11x17. Det är samma format överallt och jag fattar inte alls vem som kan ha nytta av det, när jag inte hittar några såna album. Efter att ha letat runt ett varv till fick jag ge mig och beställa där i alla fall. Det visade sig att när jag väl hade laddat upp mina bilder kunde jag välja 11x15, som jag vill ha. Jag kan tycka att det hade funnits anledning att ha den informationen redan på första sidan. Eftersom jag vet hur fort jag glömmer har jag nu skrivit en not intill den sparade länken till deras sida. Den lyder: ”Jo det går! Välj när du har laddat upp.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar