måndag 1 juli 2024

Blogg 1/7 2024.

 Att jag stör mig på sökfunktionen i Icas onlinebutik, hänger mest ihop med att jag är rädd att inte få tag i ett eller annat. Att det finns där men att jag inte hittar det. Senast var det Mariekex, som bara fanns i två varianter och båda var Icas egna. Som tur var kom jag på tanken att söka på Guld-Marie också, eftersom varianten från Göteborgskex heter så. Då dök rätt märke på kex upp. Varför inte dom också gick att hitta som Mariekex, när alla sorterna ser likadana ut, kan man fråga sig. Min älskade särbo stör sig mest på att inte alla varor som finns i butiken också går att köpa på nätet. USB-minnen finns men inte DVD-skivor. Ett så stort hänglås som han behövde fick han uppsöka butiken för att få tag i. När han skulle ha en chokladask från Marabou hade dom två olika sorters Aladdin, men ingen Paradis. Där hjälpte det i alla fall att ifrågasätta varför. Veckan efter hans besök fanns den asken också i onlinebutiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar