fredag 10 maj 2024

Blogg 10/5 2024.

 Min älskade särbo har återigen börjat läsa in text som jag förväntas skriva ut. Han spelar in på min telefon och från den lägger jag in det i datorn, men det blev mer strul den här gången än sist. Nu blev jag lite sugen på att testa med en mikrofon direkt in i datorn. Jag visste att jag hade plockat ner det jag hade i den vägen från vinden förra gången, men dom stod ingenstans att finna. Jag klättrade upp efter en låda med sladdar som står i ett högt beläget skåp i hallen. När mikrofonerna inte fanns där tittade jag i varenda låda där jag kunde tänkas ha lagt dom. Till slut gav jag upp och gick upp på vinden. Jag tänkte att jag trots allt måste ha burit upp dom dit igen, men dom fanns inte där heller. Tillbaka i lägenheten drog jag ut det som måste ha varit den enda låda jag hade glömt att kolla och där låg dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar