måndag 20 maj 2024

Blogg 20/5 2024.

 När jag sätter mig vid tv:n numera trycker jag raskt igång skärmen, bredbandsdosan och sidan där innehållet finns. Aningen snopen blev jag därför när tv:n plötsligt hävdade att det inte fanns någon signal. Ett av dom största I-landsproblemen i min värld är om det strular när jag ska se något på tv. Nu var just det problemet tämligen enkelt att lösa. Det var jag som inte hade fått igång dosan. När det lyckades var jag å andra sidan tvungen att logga in hos Telia. Jag hittade sidan i telefonen, så att fylla i koden var inga problem. Att hitta en lämplig kod gick desto sämre. Jag fick förflytta mig till datorn. Där hade jag antecknat en kod, men den påstod sidan var fel. Först då fick jag veta att jag kunde logga in med bank-id istället. Det gick desto smidigare och min TV-kväll var räddad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar