onsdag 15 maj 2024

Blogg 15/5 2024.

 Jag kunde inte minnas hur det kom sig att jag hittade till nätapoteken och började köpa alla mina apoteksvaror där en gång i tiden. När jag såg ett gammalt blogginlägg som förklarade saken, var det nästan tio år gammalt. Då kanske det inte är så konstigt att jag har hunnit glömma. Jag använde en hudkräm med en lätt tonande effekt, som plötsligt försvann från apoteken i Nybro. På Apotea hittade jag den och, som jag tyckte då, precis allting annat. Där finns den fortfarande kvar, men numera använder jag bara ansiktskrämen. Däremot finns det annat som försvinner från nätapoteken. Jag minns inte ens vad min förra intimtvål hette. När den slutade säljas hittade jag till slut en jättebra från Nivea. Nyligen upptäckte jag att den inte fanns längre hos Apotea. Jag köpte hem ett par extra flaskor från Apotek Hjärtat, fast jag hoppades att den inte skulle försvinna därifrån också. När den ändå gjorde det sökte jag upp en nätbutik där den fortfarande fanns och bunkrade upp mera rejält.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar