fredag 31 maj 2024

Blogg 31/5 2024.

 Ända sedan jag köpte min första dator har jag hört att den inte hittar på och gör någonting av sig själv. Den gör bara vad jag säger åt den har jag förstått, men ibland kan man undra. Som när jag hade lyckats byta ikoner till bildfiler som annars enbart visade en tom ruta. Plötsligt en dag såg det likadant ut igen, utan att jag hade gjort någonting. Just den gången var det lika bra, för jag trivdes egentligen inte med det jag hade fått till. När jag spelar in videosnuttar med telefonen, hamnar dom stundtals uppochner när jag lägger in dom i datorn. Jag hade ett program där jag hade lärt mig att vända dom, men plötsligt började det strula med att öppna filmerna. En hade datorn på eget bevåg till och med lyckats spegelvända och jag klarade inte av att vända tillbaka den. Det var extremt läskigt när världen här utanför såg ut precis som vanligt fast tvärtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar