onsdag 8 maj 2024

Blogg 8/5 2024.

 Häromsistens lyckades jag inte kolla mina rader på Svenska spel. Jag kunde logga in på sidan men det gick varken att klicka på mina spel på datorn eller i appen. Mailet om att dragningen har varit dröjer oftast ett par timmar. Vid det laget hade jag gett upp hoppet om att få veta några resultat, men när jag klickade på länken i mailet fungerade det faktiskt. Samma kväll strulade TV.nu. Jag provar alltid med att byta webbläsare och Google Chrome hade den goda smaken att lokalisera felet. Den konstaterade att det inte låg hos mig och inte på nätet, utan det var deras sida som strulade. Efter en stund gick den igång igen.

Smörgåsrånen fortsätter komma och gå i Kvantums sortiment. Sist dom kom tillbaka var jag förutseende och köpte två paket. Inte så konstigt kanske att dom tar slut igen, om alla gör likadant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar