Kvantums onlinebutik fortsätter att göra mig förvirrad med varor som finns att köpa men ändå inte levereras. Allra märkligast tycker jag att det är när en vara finns ända tills jag loggar in. Då är den plötsligt slut i lager. Jag måste ju vara inloggad för att verkligen kunna köpa den, så jag förstår inte varför det inte kan stå samma sak innan jag loggar in. Igår ringde jag till slut Kvantum i hopp om att få några svar, men tyvärr var det för sent på dagen. Dom som har koll på det där jobbar tidiga morgnar och går hem vid två. För att åtminstone få avreagera mig lite ringde jag ICA centralt. Killen där kunde ju knappast veta varför dom på Kvantum bär sig märkligt åt, men han gjorde sitt bästa för att svara på mina frågor. Något nytt jag fick lära mig var att om jag tackar nej till en ersättningsprodukt vid leveransen, så känner systemet av det och ersätter inte med just den produkten fler gånger.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar