tisdag 11 juni 2024

Blogg 11/6 2024.

 Igår väcktes jag av en lätt knackning. Det lät ungefär som om särbon stod i hallen och knackade på min sovrumsdörr. Han var inte här och jag hörde ingenting mer, så i efterhand undrar jag om jag bara drömde om ljudet som väckte mig. Längre framåt förmiddagen small det till mer rejält. Det lät ungefär som om någon höll på att riva min balkong, så jag var tvungen att gå ut och kolla vad som hände. På baksidan av mitt hus hade hantverkare ställt en container och börjat slänga utrivna köksluckor i den. Så länge den var tom slamrade det rejält om varje lucka som landade i den. För mig var det dags för ännu ett besök hos Folktandvården. Den här gången skulle bryggan fästas ordentligt och så skulle resten av mina tänder kontrolleras. Nu gick hela timmen till bryggan, så jag fick en ny tid för undersökning i juli.

2 kommentarer: