onsdag 26 juni 2024

Blogg 26/6 2024.

 Sedan jag gick upp i vikt av en av mina mediciner har jag fått växla mellan två par byxor, som hängde kvar i garderoben efter min senaste tjockperiod. Det ena paret är ljusbeigea och dom andra rödlila. Förutom att inga av dom känns speciellt diskreta vintertid hade det väl känts bra med något extra par att byta med. Om inte annat med tanke på att dom jag har är hyfsat gamla och nötta. När butik Julia började sälja ut sitt sortiment bestämde jag mig ändå för att strunta i det. Det var annars där jag köpte alla mina kläder så länge jag jobbade och tjänade pengar. När dom satte ner det sista med 70% tyckte jag ändå att jag borde titta in där. Jag trodde knappt att det skulle vara någonting alls kvar av det jag sökte, men innehavaren plockade fram lika mycket som vanligt. Det slutade med att jag fick två par byxor för 400 spänn. Det måste väl vara bland det närmaste gratis man kan komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar