onsdag 19 juni 2024

Blogg 19/6 2024.

 Presenterna till älsklingens födelsedag var klara sedan länge, men i förra veckan slog det mig att jag borde göra ett grattiskort också. Det låg alltså klart i flera dagar och jag överlämnade det till födelsedagsbarnet. Inte förrän vid läggdags samma kväll slog det mig att jag hade gjort kort till samtliga födelsedagsbarn i början av året. Det fanns således redan ett.
Jag hade förstått att ”Gift vid första ögonkastet - Vad hände sen?” skulle sändas i måndags. Ändå hittade jag bara en massa fotboll i tv-tablån. Jag tänkte att programmet kunde ha utgått på grund av EM, men dagen efter läste jag på ett par olika ställen på nätet att det hade sänts. Inte förrän jag bläddrade fram SVT-play på tv:n insåg jag att jag hade tittat i tablån för TV4. Då hade jag ändå påpekat för särbon att den serien gick på SVT. I tablån omnämndes det som ett ”omdiskuterat relationsprogram”. Dom flesta tv-program verkar bli omdiskuterade numera, vare sig dom handlar om relationer eller någonting annat. Dock har jag aldrig sett den rubriken på något annat program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar