måndag 3 juni 2024

Blogg 3/6 2024.

 Under en period läste jag någonting i tidningen som jag tolkade som att dom tänkte bebygga den lilla remsa på andra sidan vägen här utanför, där det ännu så länge är en skogsdunge. Nyligen fick jag upp ett blogginlägg om det hela bland mina Facebookminnen. Det var elva år gammalt, så har det inte hänt något ännu antar jag att planerna är skrinlagda. Jag misstänker att man annars kunde ha vant sig vid den förändrade utsikten, även om det hade känts märkligt i början. Det nyaste hyreshuset nere i centrum ger verkligen en helt ny utsikt åt grannarna där. Jag tycker annars att det är fint, medan andra anser att det är fult som stryk. Det har i alla händelser varit tal om att bebygga den grusparkeringen i bra många år, innan det till slut hände något. Så säker kan man aldrig vara på att dom inte kommer till skott här också någon gång i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar