lördag 15 juni 2024

Blogg 15/6 2024.

 Jag tänkte mig äntligen upp på vinden för att se om det gick att få mer ordning i förrådet efter rensningen för några veckor sedan. Jag började med att flytta in sånt som inte lär bli använt i brådrasket under snedtaket, där det är svårast att komma åt. Under det arbetet låste sig min rygg helt. Om det berodde på det eller att det var varmt och kvavt uppe under taket ska jag låta vara osagt. Jag blev i alla händelser helt svimfärdig, så plockandet jag hade tänkt fortsätta med fick vänta. Jag lyckades i alla fall sopa av golvet lite innan jag gav upp. Det som stör mig mest just nu är att det ligger lite av varje i varenda påse och låda. Det skulle vara trevligt med alla plastburkar på ett ställe och samma sak med kläder till exempel. Återstår att se om jag lyckas få någon ordning på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar