onsdag 12 juni 2024

Blogg 12/6 2024.

 Det är inte mer än ett par veckor sedan Elgiganten Phonehouse öppnade här i Nybro. När jag gick förbi där i måndags var redan samtliga skyltfönster krossade. Jag har förstått att det framför allt hänger ihop med att knarket är så utbrett att man försöker bryta sig in och stjäla precis allting man kan. Annars skulle man nästan kunna tro att dom inte vill ha någonting nytt till den här hålan, som dom bär sig åt.
En liten kille som jobbade på ett företag som håller på och renoverar lägenheter här i huset visste att jag jobbade på Kährs. Jag kände inte igen honom alls och han hade ett extremt vanligt namn. Jag var lite häpen över att han kände igen mig. Inte förrän jag såg mig själv i spegeln i hissen på väg upp slog det mig att jag hade en jacka på mig som det stod Kährs på.

2 kommentarer:

  1. "Ett Kährt " återseende via "sponsringsjackan"! :-)

    SvaraRadera