söndag 9 juni 2024

Blogg 9/6 2024.

 Jag fick ett mail om att Hyresgästföreningen hade en tävling på sin webbsida. Att man kunde vinna glass gjorde mig knappast mindre motiverad att vara med. Det enda problemet var att man måste svara på en fråga, för att vara med och tävla. Jag oroade mig lite för om det skulle vara någonting jag hade svårt att hitta på ett vettigt svar på, men det hade jag inte behövt göra. Frågan var nämligen vilken förmån man saknade i Hyresgästföreningens sommarförmåner. Sist jag skulle hyra bil upptäckte jag att man fick rabatt om man var medlem där. För bara några dagar sedan gick jag därför igenom alla förmåner utan att hitta just den. Troligen har dom tagit bort den, så det var inga problem för mig att svara på den frågan. Jag tror faktiskt det är den enda av deras förmåner jag någonsin har utnyttjat över huvud taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar