torsdag 20 juni 2024

Blogg 20/6 2024.

 Mina regnbyxor gav upp andan fullständigt och jag kände att det kunde vara bra att ha ett par. Oftast håller jag mig inne om det ösregnar, men händer det någonting viktigt måste jag ju iväg. Att sitta någonstans med dyngsura byxor är inte så kul. Jag visste inte om det fanns att köpa någonstans i Nybro, där man kunde ha provat ut rätt storlek. Nu chansade jag istället på dom billigaste jag hittade på nätet och storleken var helt okej. Fickorna var däremot mycket märkliga. Dom hölls till och med ihop med kardborreband, men det fanns inga fickor innanför. Det var bara hål rakt in. Till slut var jag tvungen att leta fram annonsen och kolla vad jag egentligen hade läst. Det stod ”sidoåtkomst fickor”. Först då insåg jag att dom där hålen är till för att komma åt fickorna i byxorna man har under regnbyxorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar