fredag 6 september 2024

Blogg 6/9 2024.

 Som jag har förstått det kan dom som packar beställningar för hemkörning från Kvantum åtminstone ibland välja om dom vill ersätta en vara som inte finns eller inte. Jag kan tycka att om jag kan beställa det i onlineshoppen borde det finnas i butiken också, men det är inte alltid så. Sist vi beställde hem var det fyra olika saker som var ersatta. Att jag fick lättmjölk istället för minimjölk kändes helt okej. Pappersnäsdukarna blev betydligt dyrare än dom jag hade tänkt mig. Istället för ett drygt halvkilo med varmkorv från Lindvalls fick jag nästan ett helt kilo från Lithells. Fördelen med deras korvar är att dom inte sitter ihop. Nackdelen är att det luktar fotogen när man öppnar förpackningen. Den största besvikelsen var Funlightsaften, som dom hade bytt mot en annan smak, men jag brydde mig inte om att skicka tillbaka den heller. Vill man göra det får man vara beredd när leveransen kommer, för då brukar det gå undan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar