lördag 19 januari 2019

Anna Kinberg Batra.

Jag är lite gammaldags, och spelar in det jag vill se på tv. Sedan ser jag det på mina egna tider. När tiden tryter och det finns mycket att se, händer det att jag ligger några veckor efter i tv-tablån. Som nu, när jag just har sett klart serien ”Världens sämsta indier” med David Batra. Han är som bekant gift med moderaternas förra partiledare Anna Kinberg Batra. Jag tror det var en astrolog David besökte i Indien, som bland annat berättade att hans hustru var bra i sängen. Han hade med sig ett foto på henne, så jag utgår från att hustrun hade godkänt inslaget. Jag såg det som en knäpp på näsan till Ulf Kristersson. Jag vet ju vilket jag skulle föredra om jag fick välja mellan att vara en duktig politiker eller en fantastisk älskarinna. Nu verkar i och för sig Anna vara lika bra på båda delarna, men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar