torsdag 25 maj 2017

Nygaddad.

Min tanke var att nästa tatuering skulle bli ett ansikte. Någon ärrad hjälte typ Leif GW Persson eller John Wayne. När jag väl hittade en bild jag gillade kläckte min tatuerare ur sig att han var kass på att rita ansikten. Då hade vi ändå diskuterat saken tidigare, utan att han hade sagt ett ljud om det. Jag hade ingen lust att byta utövare, så istället bytte jag motiv till det på bilden. Vi skrev lite fram och tillbaka på Messenger om tider, och till slut bestämde vi att den här långhelgen kunde passa bra. Eftersom jag är ett kontrollfreak frågade jag i förbigående om han fanns kvar på samma ställe som innan. Det gjorde han inte. Han hade flyttat hem grejorna, och bodde en bra bit utanför Nybro. Jag var måttligt sugen på att cykla så långt. Speciellt med tanke på hur frossig jag blir när jag är nygaddad. Nu var servicen total, så idag har han hämtat mig i Paradiset och skjutsat hem mig igen. Däremellan har jag legat på en brits ute i Brånahult och blivit hackad i låret. Mör blev jag, men jag är grymt nöjd med resultatet. Jag hittade bilder på "woman's ruin" också, men dom var mycket fulare. På en var det bara ett stort, manligt könsorgan. Nästa lördag har vi planerat in en tatuering till. Sedan får det nog dröja något år till nästa gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar