söndag 5 september 2021

Blogg 5/9 2021.

 Att tekniken lever sitt eget liv är knappast någon nyhet. När jag senast vare sig kunde skicka eller ta emot några mail över huvud taget, var det ett större fel hos Telia. Värre är det nu, när jag bara saknar vissa mail. Jag fick inget från Svenska spel efter den senaste dragningen. När särbon kommenterar på min blogg får jag inget mail om att det finns en kommentar. Det får jag däremot när jag själv sedan svarar på hans kommentar. Det vet jag ju att jag har gjort, så det mailet vore lättare att leva utan. På tv:n, som också levereras av Telia, fanns plötsligt inga playkanaler. Det kändes lite torftigt, eftersom det i stort sett bara är dom jag tittar på. Nu var det TV4 play jag var ute efter. Med den är det så vist ordnat så jag har en annan version av den i själva tv-apparaten. Antagligen använder jag den för sällan, för varje gång det blir aktuellt är jag tvungen att logga in och aktivera den. Sedan är det fritt fram. En nackdel är att det inte går att snabbspola förbi reklamen där. Å andra sidan känns det som om det bara vore en fjärdedel så mycket reklam där mot i Telias version.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar