måndag 21 mars 2016

Film.

Jag var tveksam till filmen "Fallet Henry" med Harrison Ford, men spelade i alla fall in den. Den visade sig vara helt underbar. Jag är nästan säker på att jag har sett den förr, men det var i så fall så länge sedan att jag knappt mindes någonting av den. Jag sökte igenom dagboksanteckningarna i datorn utan att hitta den. Där brukar annars ofta stå om filmer jag har sett. Filmen är tjugofem år gammal, så det kan vara ett tag sedan jag såg den förra gången.
Vissa telefonförsäljare är lättare att ha att göra med än andra. Som den som ringde precis när jag kom ur duschen idag. Han både talade om att han ringde från Nybro tidning och sa att han hoppades att han inte störde. Jag kunde snabbt konstatera att det var si och så med den saken, och att jag inte ville ha Nybro tidning. Så var samtalet över.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar