fredag 25 mars 2016

Skor.

Jag fick ett mail från webbutiken Zalando. "Hej Eva! Är du på jakt efter pumps? Baserat på din senaste beställning har vi valt ut ett urval av pumps som vi hoppas att du kommer tycka om. Trevlig shopping!" Ingen har någonsin sett mig i så höga klackar, det vågar jag lova. Jag brukar till och med säga att jag aldrig blir någon dam, eftersom jag inte ens kan gå i högklackat. Det är nämligen min definition på en dam. Jag minns med skräckblandad förtjusning en tjej som brukade dansa i sådär höga klackar. Har man använt det tillräckligt intensivt är det väl till och med så att man inte kan ha platta skor längre. Hälsenan blir för kort. Att mailet var baserat på min senaste beställning tyckte jag var extra intressant. Då köpte jag nämligen sweatshirts. Finns det verkligen någon som använder sweatshirt och sylvassa, höga klackar samtidigt? Eller var tanken att det skulle kompensera lite? Om nu människan inte kan klä sig snyggt kanske vi åtminstone kan sälja ett par snygga skor till henne. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar