onsdag 30 mars 2016

Hudlotion.

Jag smörjer alltid in mig efter duschen, och är väldigt känslig för med vad. Senast jag skickade efter varor från Apotea var min hudlotion tillfälligt slut. Medan jag väntade på att dom skulle få hem den igen höll jag på att bli helt utan här hemma. Jag tog hellre någonting annat än ingenting alls, så jag cyklade bort till Överskottsbolaget och köpte en flaska. Jag hade tur, så den var ungefär som jag hade tänkt mig. Nästa gång jag besökte Apotea visade det sig att min vanliga lotion hade utgått. Oklart om den bara har utgått ur deras sortiment eller Aco har slutat tillverka den. Apotea hade hur som helst bara varianten som heter "extra rich", och den är på tok för kladdig för min smak. Istället satsade jag på samma märke som jag hade köpt på ÖB, men en annan typ av den. Nu har dom fått upp en länk om vilken flaska som ersätter den jag använde från början, men jag får väl se till att göra slut på dom två jag har hemma innan jag köper mer. Annars lär dom aldrig bli använda, om den dom föreslår visar sig vara bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar