söndag 4 september 2016

Fix och trix.

När Royalgames sida slutade fungera för mig för ett bra tag sedan kom jag ihåg tipset att ändra klockan i datorn. Jag bytte bara till en annan tidszon och tillbaka igen. Sedan fungerade sidan klockrent. Jag förstår verkligen inte varför, men bryr mig inte så mycket heller. Nu gör jag det så fort sidan börjar sega. I Chrome blir den mest bara extremt långsam, men går jag över till Firefox i det läget, visas den inte ens som den ska. Märkligt nog har det hänt ett par dagar i rad på sistone, men så länge det knepet fungerar bryr jag mig inte så mycket om varför webbplatsen strular heller. Lite skumt kan det kännas den korta stund datum och tid är helt fel. Jag har inte ens så mycket koll på det där med tidszoner, så jag visste att det kunde vara ett annat datum i Iran än i Sverige.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar