lördag 3 september 2016

Pizza.

På pizzeria Amigo vet oftast killen i kassan vad jag har beställt redan när jag kommer, fast det är lite oklart hur. Förut beställde jag oftast samma, men numera tycker jag nog att jag varierar mig. Inte är jag där speciellt ofta heller. Åtminstone inte så ofta så han borde känna igen telefonnumret. Inte kan jag tänka mig att jag är den enda som alltid vill ha extra ost heller. Möjligen är jag den enda som ber om det på Margaritha, för på den är det enbart ost.
Meddelandefunktionen i min telefon är otroligt smidig. Efter bara ett par bokstäver gissar den vilket ord jag är ute efter. Ibland räknar den ut hela meningar rätt, genom att föreslå nästa ord innan jag har skrivit något. Jag tror verkligen att den är tankeläsare, för ibland gissar den rätt ord, fast jag har skrivit fel bokstäver. Mina fingrar är varken gjorda för så smått eller för touchkontroller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar