söndag 25 september 2016

Söndag.

I helgen var det dags igen att ha nytta av att jag scannar mina varor själv på Kvantum. Man fick ett paket glass som gåva, om man hade Ica-kort. Eftersom gratis är gott tog jag ett, men såg direkt att priset inte drogs bort från det jag skulle betala. Fast jag tyckte att jag var så noga med att kolla vilken glass som var Icas, hade jag ändå tagit ett paket från GB till slut. Hemma vid datorn ville inte hörlurarna vara med. Jag fixade och trixade, tills dom plötsligt fungerade igen. Det enda negativa med det är att jag inte har en aning om vad jag gjorde som fick igång dom. Det kan ju vara bra att veta, om det händer igen. Nu börjar snart min arbetsvecka, och jag ska gå till jobbet och snusa på en tröja. Den brukar ligga i skåpet där jag förvarar min ryggsäck, och jag njuter varje gång jag har ärende dit. Jag undrade länge vem av tjejerna den tillhörde. Det hade ju varit bra att kunna fråga vad det var som doftade så gott. När ägaren väl blev frusen en natt och tog på sig tröjan, visade det sig att det var en av killarna. Jag kommer mig inte riktigt för att säga till en grabb i tjugoårsåldern att jag tycker han luktar gott, så projektet är nerlagt. Jag får fortsätta snusa på tröjan när han inte har den på sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar