tisdag 8 maj 2018

Mobilkameran.

Anledningen till att jag tar betydligt bättre kort med telefonen utomhus än inne, ska tydligen vara ljuset. Att ta kort på människor med blixt brukar inte vara någon hit, eftersom jag och fler med mig blinkar då. När jag plåtar döda ting kunde det väl däremot vara en bra idé. Det intressanta när jag kollade upp det var att jag hade lyckats stänga av blixten. Det senaste jag minns av den var nämligen att jag ville stänga av den, men att det kommandot saknades på menyn i min telefon. Det här var ett par år sedan, och troligen har jag varit utan blixt sedan dess. Jag vet varken hur jag har lyckats stänga av den, eller varifrån kommandot till den plötsligt kom nu. Lite förvirrad över var den finns verkar telefonen också vara. När jag hade loggat in på Facebook från jobbet hävdade dom att jag hade befunnit mig i närheten av Malmö. Mer än tjugo mil är knappast vad jag skulle räkna som i närheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar