tisdag 4 december 2018

Ur syn ur sinne.

Min hjärna har verkligen mycket gemensamt med Bermudatriangeln. Information går in där, och sedan hittas den aldrig mer. Nu har jag till exempel gjort vad jag kan för att klara mitt behov av en dator med min lilla laptop i en hel vecka. Ikväll som först trillade polletten ner. Den stationära dator som jag bytte ut för ett år sedan står i en garderob i hallen, för att den ska vara lätt att plocka fram i en sån här situation. Det hade varit trevligt om jag hade kommit på det direkt i onsdags, eller åtminstone till helgen. Nu hoppas jag att den datorn som är inlämnad hittar hem igen innan nästa helg. Planen är att ringa och fråga, om jag inte har hört någonting till på fredag. Dom hade mycket att göra, och förvarnade om att det kunde ta några dagar, men ringer jag inte själv ger jag mig den på att dom har slarvat bort mitt nummer eller något i den vägen. Vad gäller minnet nu i juletider, så funderar jag mycket på tomten på bilden. Han är nämligen försvunnen. Möjligen har han rymt till skogs, men jag misstänker att det kan vara så att jag har råkat slå sönder honom. Problemet är att jag inte minns säkert...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar