lördag 23 maj 2020

TV-program.

Innan jag fick digital-TV hade jag en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk. Jag hade också en morgontidning i papper, med vilken det kom en TV-bilaga varje vecka. Då gick jag igenom den och programmerade allt jag ville se för inspelning. Sedan jag sa upp papperstidningen kollar jag TV-utbudet på nätet. Jag antecknar fortfarande det jag vill se, för att ha lite koll, men numera söker jag sedan upp programmen på dom olika play-kanalerna. På trean och fyran ligger dom oftast bara kvar någon vecka. Därför prioriterar jag dom, men det händer ändå att jag får välja bort sånt som jag inte hinner se. På SVT brukar programmen finnas kvar längre, men för att vara på den säkra sidan brukar jag ändå se sånt som jag är väldigt intresserad av så fort som möjligt. ”Gift vid första ögonkastet” är en sån serie, och nu hade jag läst att det skulle komma en fortsättning på den senaste säsongen. Dom skulle följa det par som fortfarande var gifta efter seriens slut. Jag har försökt hålla ögonen öppna, men eftersom Norges version av programmet går samtidigt, hade jag ändå lyckats missa när det jag ville se började. Nu hade jag sån tur så jag fick syn på det när jag tänkte se någonting annat på play. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar