fredag 11 november 2016

Nätshopping.

Shoppa kan vara roligt ibland, men jag är inte mycket för att lämna hemmet längre. Några resor till Ullared blir det således inte. Jag läste en flera år gammal diskussion på nätet om varför Gekås inte har någon webbshop. Det finns det ju desto fler andra som har. Nyligen gick jag loss på Homeshop. Dom har också mängder av prylar som man inte visste att man behövde, men som är så billiga att man lika gärna kan testa. Jag köpte till exempel två par fleeceleggings. Förutom att dom är jättesköna, så visa dom sig vara perfekta att ha under regnbyxorna. Jag har alltid skrivit små tejpbitar, för att veta vad jag har för mat i mina portionsaskar i frysen. Att det fanns riktiga frysetiketter hade jag inte ens tänkt på. Nu har jag en hel rulle. Sockorna på bilden är lika sköna som dom är fula. Dom sitter uppe bättre än raggsockor, är härligt breda så man kan vifta på tårna och framför allt har dom antihalkundersida. Jag har nästan gått runt och hållit mig i väggarna, eftersom jag har halkat för varje steg jag har tagit, men nu får jag fäste i golvet. En grej var till för att ta bort dålig lukt i kyl och frys. Där har jag inte ont av det, så jag har den i sopskåpet istället. Glasnagelfilar, ännu en variant av lökhackare, trosor som verkligen gjorde skäl för namnet maxi, stretch-bh och ett akupressurband var annat jag passade på att köpa. Så fick man en pläd alldeles gratis, när man handlade för en viss summa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar