lördag 13 juli 2024

Blogg 13/7 2024.

 Jag har i många herrans år delat mina blogginlägg på Facebook. Ingen har klagat, men på sistone har dom börjat plocka bort ett inlägg ibland. Det händer att min presentationsbild visas bredvid inlägget istället för bilden som illustrerar det. Hade det gällt dom inläggen kunde jag ha förstått varför dom tyckte att jag spammade. Nu är det olika bilder varje gång, så dom borde fatta att länkarna går till olika inlägg. Det stör mig som sjutton att någon annan kan göra som dom vill med och på min sida. Så kan man klaga på deras beslut, men det finns enbart förvalda kommentarer om varför man tycker att dom har gjort fel. Jag kan inte bara fylla i att jag anser det vara min självklara rättighet att dela mina egna blogginlägg. Dom hävdar att om en andra granskning visar att mina inlägg inte strider mot deras regler kommer dom upp igen, men det har inte hänt en enda gång hittills. Jag har inte ens fått något svar. Jag hittade dessutom ett ställe där texten löd: ”Ditt konto ser bra ut! Tack för att du håller dig till reglerna och gör Facebook till en bättre plats.” Hur sjutton ska dom ha det?

2 kommentarer:

  1. "Dessa moderniteter"! Och; "den blinde leder den lame"! Ordning och metod efterlyses!

    SvaraRadera