måndag 8 juli 2024

Blogg 8/7 2024.

 Instruktionen nedan om hur man loggar ut från min nätbank känns som överkurs på mer än ett sätt. För det första därför att det är betydligt krångligare att logga in där än ut därifrån. För att ens komma fram till sidan där man får legitimera sig måste jag trycka på tre (3!) olika knappar. Först får jag klicka ”logga in”, så ”logga in i nätbanken” och till slut ”logga in i Nordeas nätbank”. Sedan får jag då plocka fram telefonen och mitt mobila bank-ID, eftersom det jag har i datorn inte fungerar för att logga in hos Nordea. Då är det ändå dom som har utfärdat det. Att logga ut är däremot inget problem alls. Det gör dom åt mig fast jag inte vill. Så fort jag inte är snabb nog med att uträtta mina ärenden blir jag utloggad automatiskt och får göra om hela inloggningsprocessen en gång till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar