lördag 20 juli 2024

Blogg 20/7 2024.

 Att det plötsligt stod Nybro och datumet vid länken till mitt blogginlägg nyligen, upptäckte jag inte förrän dagen därpå. Jag har föreställt mig att Facebook på något sätt visste att det gällde ett blogginlägg, men tydligen är det bara min rubrik som följer med. Tills för några år sedan skrev jag mera rubriker som handlade om innehållet i inlägget. När det nu visar sig vara den som följer med i länken, måste det väl vara lättare att uppfatta att det handlar om ett blogginlägg, när jag skriver just blogg. Tills jag plötsligt inte gjorde det en dag. Plats och datum skrev man ju alltid när man skrev brev, men med tanke på att det är tio år sedan jag lade ner brevskrivandet känna det lite skumt att det beteendet plötsligt dök upp igen från djupet av mitt undermedvetna. Vilken bild som visas tillsammans med länken varierar en del. Oftast är det bilden som tillhör inlägget men ibland är det någon av mina presentationsbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar