söndag 28 juli 2024

Blogg 28/7 2024.

 Bror och svägerska dök upp igår med en bukett vackra rosor och en burk jordgubbssylt. Dom hade verkligen förstått det här med användbara presenter, för  särbon och jag äter pannkaka titt som tätt. Brorsonen kom också och stannade hela kvällen. Han hade pratat om att låna min dator ifall det hände någonting på jobbfronten, men antingen var det lugnt eller också fixade han det i telefonen. Jag forskade aldrig i vilket. Han var i alla händelser tvungen att ha bilen med sig till Baroness för säkerhets skull och passade på att bjuda min älskade särbo och hans onda ben på skjuts. Vi andra tre promenerade. Vägg i vägg med restaurangen ligger Godisgrisen, så där intogs efterrättsglassen. Vinkvällen på balkongen gjorde sedan rejält skäl för namnet. Det var snudd på perfekt väder för att sitta där ute så det gjorde åtminstone jag och svägerskan hela kvällen. Dom andra kom och gick lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar