lördag 27 juli 2024

Blogg 27/7 2024.

 Att bror och svägerska skulle titta hit som idag bestämde vi hastigt och lustigt sent i torsdags kväll. Det innebar att jag bara hade fredagen på mig att få tag i brorsonen och höra om han ville hänga på. Jag skickade ett SMS, men fick inget svar. Jag tänkte att han kanske hade fullt upp på jobbet och hade hunnit glömma mitt meddelande när han kom hem, så framåt kvällen skickade jag en påminnelse. När han inte svarade på den heller försökte jag med Messenger, fast han har sagt tidigare att han inte har den appen i telefonen. Nu svarade han i alla fall omedelbums där. Det där med att folk kommer hem från jobbet framåt fem eller så visade sig vara en fördom jag har. Den här killen hade fortfarande inte slutat jobba, fast klockan var halv sju. Han har dessutom jour idag, så det där med att hänga med oss ut och äta beror helt och hållet på om det händer någonting så han måste rycka ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar