söndag 14 juli 2024

Blogg 14/7 2024.

 Min själs älskade beställde tågbiljetter, som jag skulle skriva ut åt honom. Under den proceduren tog bläckpatronen slut. Det är ju inte så hiskeligt ofta man byter den, så det blev lite extra pyssel innan jag fattade hur det skulle gå till. När det var klart gick det ändå bra att skriva ut, men sedan måste någonting ha hänt. Jag skriver alltid shoppinglistan till Kvantum på datorn numera. Det blir ju så mycket enklare att flytta runt saker och ting där, så dom kommer i samma ordning som i butiken. När jag skulle skriva ut den listan tog det tvärstopp. Vi skulle iväg direkt, så till slut fick jag ge upp och skriva min lista för hand för första gången på flera år. Hur jag skulle få igång skrivaren fick jag fortsätta googla på i lugn och ro på kvällen. Till slut lyckades det faktiskt. Det är bara att hoppas att den inte lägger av igen.

2 kommentarer: