torsdag 18 juli 2024

Blogg 18/7 2024.

Igår var det dags igen att få ett blogginlägg bortplockat från Facebook. Eller länken till det då. Det var inte mer än en dryg vecka sedan det hände senast. Jag lämnade in min protest mest för att visa att jag inte håller med. När meddelandet kom upp om att dom flesta får svar inom fyra dagar men att ibland kan det dröja längre, suckade jag bara. Jag har aldrig fått svar över huvud taget vare sig på dom eller på meddelandet jag skickade och klagade på hur dom bär sig åt. Plötsligt händer det tydligen ändå. Nu fick jag inte bara svar. Det gick dessutom på tio sekunder. Då hade dom kommit fram till att deras teknik hade gjort ett misstag när mitt inlägg togs bort och inlägget var redan återställt. Det vore trevligt om min begäran om granskning gick lika snabbt att behandla varje gång. Det är ju ändå exakt samma typ av inlägg dom plockar bort.

2 kommentarer:

  1. Är det någon mer än jag, som tycker att livet ibland blivit krångligare med datorer??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är nog långt ifrån ensam. ❤️❤️❤️

      Radera