måndag 8 augusti 2016

Hemsidan.

Jag kikade runt lite på min hemsida på nogg.se. Dom nyaste kommentarerna på videoklippen jag hade delat var en massa reklam för skor. Det var hur många som helst, och jag satte mig och rensade bort allihop. Mest skrämmande var att dom var inlagda för nästan två år sedan. Märkligt att jag inte upptäckte dom förrän nu. Så kollade jag mina quiz, men kom inte in på Royalquiz, där dom ligger. När jag googlade på det visade det sig att den killen hade tagit en paus. Jag har ungefär femtio quiz där som jag har delat på hemsidan, så om det är tidsbegränsat känns det onödigt att ta bort dom. Är det däremot en omskrivning för att han har lagt ner sidan, känns det lika fånigt att ha dom kvar. Nåja, det finns så mycket annat gammalt mög som inte fungerar ute på Internet, så jag avvaktar ett tag.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar