tisdag 10 januari 2017

Omklädningsrum.

Mitt omklädningsrum på jobbet tillhör egentligen stommen, men jag flyttade in där långt innan min sejour på den avdelningen. Mitt dåvarande omklädningsrum skulle försvinna, och det dom ville flytta oss till låg i fel ände av fabriken för mig. Det här ligger åt samma håll som jag bor, så jag brukar säga att jag är halvvägs hemma redan när jag kommer till omklädningsrummet. Lugnt och skönt är det där, speciellt nu när jag inte jobbar samma tider som personalen på stommen. Dom senaste månaderna har det varit en tjej där som har jobbat natt, men vi har bara setts tre morgnar varje vecka. Nu är det slut med det också, för nu har hon slutat. Hon hade fått jobb på hemmaplan, så hon slipper pendla. Snällt av henne att berätta det, så jag slapp undra vart hon hade tagit vägen. Innan hon kom var där en flicka som jobbade tvåskift. Hon duschade innan hon gick hem på kvällarna, och eftersom jag börjar senare brukade hon möta mig spritt naken. Det är dåligt med sånt numera.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar