onsdag 25 januari 2017

Ryggsäcken.

Min gamla ryggsäck var mest som en påse. Sedan jag började ha sladden med hörlurar i telefonen, ville jag inte bara slänga ner den där. Jag hade en känsla av att jag skulle slita sönder den där sladden ganska snabbt, om den fastnade i andra grejor. Det fanns ett fack på utsidan, men det var aningen för litet enligt mig. Jag kunde aldrig bara släppa ner telefonen där, utan fick trixa lite för att den skulle få plats. Därför blev det bättre när fodret på ryggsäcken gick sönder. Då blev det en egen ficka innanför det, som var hur stor som helst. Väskan var alltså tämligen slut, men jag har ändå inte kommit mig för att slänga den, sedan jag köpte en ny. Framför allt för att jag är rädd att komma på när det är för sent att jag har glömt att plocka ur någonting. Den verkar tom, men det kan säkert gömma sig någonting viktigt någonstans där jag inte har letat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar