söndag 20 november 2022

Blogg 20/11 2022.

 Jag tittade vidare i bruksanvisningen jag hittade på nätet till diskmaskinen. I den fysiska dito som jag fick med maskinen hade jag läst att plastburkar skulle placeras i den nedre korgen. Det blir en del sånt här, eftersom jag fryser in matlådor när jag har lagat mycket mat. På nätet stod det plötsligt att burkarna skulle placeras i den övre korgen. Jag dubbelkollade och det var förstås jag som hade läst fel första gången. Jag vill gärna följa anvisningarna så gott jag kan, även om jag har förstått att många inte ens läser bruksanvisningen. När en av punkterna var att man skulle undvika att lämna luckan öppen, eftersom någon kunde snubbla på den, förstår man nästan varför. Det jag är mest orolig för nu är om allting verkligen sitter som det ska sedan jag höjde upp den övre korgen. Jag borde förstås ha kollat noggrannare hur det såg ut innan jag började, men det var svårt att se någonting alls där inne. Jag fick dessutom snudd på ryggskott medan jag försökte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar